Każda reklama na Facebooku, powinna być dobrze dopasowana do odbiorców, do których ma dotrzeć produkt  i co może najważniejsze, medium, na którym jest wyświetlany.

Jest to szczególnie prawdziwe w przypadku reklam na Facebooku, które oferują marketerom całą gamę rozmiarów, miejsc docelowych i stylów reklam na setkach platform i witryn w sieci.

Jeśli chcesz jak najlepiej wykorzystać swoje reklamy, ważne jest, aby zwracać uwagę na szczegóły, takie jak specyfikacje reklam na Facebooku i rozmiary obrazów na Facebooku.

 

Specyfikacje reklam na Facebooku i rozmiary obrazów 2021.

Chociaż możesz wypróbować metodę uniwersalną dla wszystkich, prawdopodobnie przyniesie to pewne rozczarowania – albo dla użytkownika końcowego, albo dla ostatecznego zwrotu z inwestycji w kampanię.

Chcesz mieć pewność, że Twoje reklamy są idealnie dostosowane do konkretnego miejsca docelowego i typu reklamy, które wybrałeś?

Skorzystaj z tego przewodnika, aby poznać specyfikacje reklam na Facebooku, aby pomóc:

1. Pojedyncze reklamy graficzne

 

Jest to jeden ze najstarszy typów reklam w książce. Prosty, pojedynczy obraz z linkiem, niewielką ilością tekstu i nagłówkiem – są łatwe w konfiguracji i współpracują z każdym typem celu reklamy z wyjątkiem wyświetleń wideo.
Specyfikacje reklam na Facebooku dla pojedynczych reklam graficznych są podzielone na dwie części: bez linku i z linkiem.

Obraz bez linku: 

(Wizerunek)

Przełożenie – 1,91: 1 do 4: 5
Rozdzielczość – najwyższa dostępna
Inne zalecenia – Zachowaj tekst do 20% lub mniej obrazu, ponieważ może to spowodować zmniejszenie wyświetlania

 (Kopiuj)

Tekst – 125 znaków
Obraz z linkiem:

(Wizerunek)

 Minimalny rozmiar (szer. X wys.) – 476 x 249 pikseli
Przełożenie – 1,91: 1 do 4: 5
Rozdzielczość – co najmniej 1080 x 1080 pikseli

(Kopiuj)

 Nagłówek – 25 znaków
Opis linku – 30 znaków

2. Pojedyncze reklamy graficzne

 Jest to jeden ze najstarszy typów reklam w książce. Prosty, pojedynczy obraz z linkiem, niewielką ilością tekstu i nagłówkiem – są łatwe w konfiguracji i współpracują z każdym typem celu reklamy z wyjątkiem wyświetleń wideo.

Specyfikacje reklam na Facebooku dla pojedynczych reklam graficznych są podzielone na dwie części: bez linku i z linkiem.

Obraz bez linku:

 (Wizerunek)

Przełożenie – 1,91: 1 do 4: 5
Rozdzielczość – najwyższa dostępna
Inne zalecenia – Zachowaj tekst do 20% lub mniej obrazu, ponieważ może to spowodować zmniejszenie wyświetlania

 (Kopiuj)

Tekst – 125 znaków
Obraz z linkiem:

(Wizerunek)

Minimalny rozmiar (szer. X wys.) – 476 x 249 pikseli
Przełożenie – 1,91: 1 do 4: 5
Rozdzielczość – co najmniej 1080 x 1080 pikseli

(Kopiuj)

Nagłówek – 25 znaków
Opis linku – 30 znaków

3. Reklamy zbiorcze

Reklamy kolekcji zawierają kilka zdjęć produktów na okładce lub filmie, aby umożliwić użytkownikom odkrywanie produktów w wizualnie wciągający sposób.

Oto specyfikacje reklam na Facebooku dla reklam kolekcji:

Stosunek pionowych obrazów / wideo – 1: 1
Nagłówek – 25 znaków
Tekst – 90 znaków

Reklamy zbiorcze wykorzystują pierwszy obraz lub film z reklamy Instant Experience jako zdjęcie na okładkę zestawu multimediów. Gdy użytkownik ją kliknie, zostanie przekierowany na pełnoekranową stronę Instant Experience.

4. Reklamy karuzelowe

Reklamy karuzelowe pozwalają łączyć wszystkie inne typy reklam, wyświetlając do 10 obrazów, pokazów slajdów lub filmów w jednej kampanii. Każdy element można nawet połączyć z różnymi stronami docelowymi.

Specyfikacje reklam na Facebooku dla reklam karuzelowych:

 (Zdjęcia)

Rozmiar – 1080 x 1080 pikseli
Stosunek – 1: 1 kwadrat
Obraz Maksymalnie – 30 MB
Typ pliku graficznego – jpg lub png
Inne zalecenia: minimalny tekst lub brak tekstu na obrazie

(Filmy)

Format – .MOV lub .MP4
Współczynnik proporcji – 1: 1 kwadrat
Rozdzielczość – minimum 720p
Rozmiar pliku – maksymalnie 4 GB
Długość Maksymalna – 240 minut
Rozdzielczość – co najmniej 1080 × 1080 pikseli, stosunek 1: 1

(Kopiuj)

Tekst – 125 znaków
Nagłówek – 25 znaków
Opis – 20 znaków

Rozmiary i specyfikacje reklam na Facebooku stale się rozwijają i zmieniają, więc warto często sprawdzać, czy  pojawiają się zaktualizowane specyfikacje reklam.

 

Do następnego!